Naar Vancouver, een lange zit

8 mei 2019 - Richmond, Canada

"We zijn gestart", zoals Jeroen Meus zegt als hij weer aan een nieuw gerecht begint. Het blijft een hele zit naar die kant, na 9,5 uur vliegen kom je 1 uur later aan dan dat je vertrokken bent. Wel een lekker lange dag zo.

In het hotel aangekomen even wat relaxen en toen toch nog even naar downtown Vancouver met de metro. Senioren (en als het gunstig uitpakt zijn we dat natuurlijk) half geld, en ze staan nog op voor je ook! Veel fietsers in de metro trouwens. Bij de oversteek van enkele takken van de Fraser rivier vallen de enorme hoeveelheid boomstammen op die er langs de oevers in het water liggen. Ook in Canada is er sprake van ontbossing, hoewel gelukkig er inmiddels grote stukken regenwoud beschermd zijn.

Even wat rondgelopen in Gastown, het historisch district van Vancouver, natuurlijk een terrasje gepikt en nog een hapje gegeten en toen toch maar terug naar het hotel. Om 20:30 uur plat, we hadden het wel gehad.

1. Kitty Bakers:
    8 mei 2019
    Och.... zijn jullie al weer op weg! Veel plezier. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Als je terugkomt, zijn wij weer weg. We zien elkaar in juli!!! Geniet van de mooie reis.